• Hållbara produkter
  • Premiumprodukter
  • Handla säkert med Trusted Shops

Vanliga frågor

Vi har inte delar i lager för varje produkt. Men du kan alltid kontakta oss så att vi kan kolla om vi har delar till dig. Ange i mailet att du önskar beställa delar, vilken produkt det gäller (produktnamn/referens) och exakt vilken del det gäller enligt manualen. Manualerna finns i allmänhet också på produktsidan.
Tyvärr går det inte att hämta ut din beställning.
Vi har inget showroom eller butik.
Vi levererar för närvarande produkter i Nederländerna, Belgien, Luxemburg, Frankrike, Tyskland, Österrike, Danmark, Sverige, Finland, Spanien, Italien, Irland, Ungern, Slovakien, Tjeckien, Slovenien, Kroatien, Portugal och Polen. Med undantag för öar, Monaco, Liechtenstein och Andorra.
Vi har ingen installationstjänst. Du kan dock läsa produktmanualen i förväg för att se vad du behöver för installation. Dessutom är våra träprodukter förborrade och består av flera paneler, vilket gör dem relativt lätta att montera.
Vad tråkigt att du ännu inte fått bekräftelse. Har du kollat ​​din skräppostmapp än? Tyvärr hamnar ibland våra mejl där. Du kan även kontrollera om din beställning har kommit in korrekt genom att se statusen på ditt konto (detta fungerar bara om du har skapat ett konto). Om du fortfarande inte har hittat en bekräftelse rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst via telefon eller mejl.
Kontakta gärna vår kundtjänst via telefon eller e-post så att de kan hjälpa dig vidare.
Ja, vi erbjuder betalningsmetoder som Klarna. Om du har ett konto där kan du använda det för att betala oss i efterhand.
Returer är gratis och din beställning kan returneras kostnadsfritt inom 30 dagar. Observera att vi endast kan behandla en retur om produkten inte har några tecken på användning och returneras i originalförpackningen. Vänligen kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig med returförfrågan.
Vänligen kontakta vår kundtjänst.
Vi har för närvarande en rabattkod om du anmäler dig till vårt nyhetsbrev. Vi har också ofta kampanjer och rabattkoder. Att hålla sig helt uppdaterad; kolla in vår Instagramsida!
För att göra en företagsbeställning vill vi be dig att kontakta vår kundtjänst innan du lägger beställningen.
  • PayPal
  • Klarna
  • Google Wallet
  • Visa Mastercard
  • Apple Pay
Tyvärr inte än. Vem vet i framtiden. Håll utkik på våra kanaler!
Efter att din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande från oss med spårningslänken för försändelsen. Utifrån detta kan du själv spåra försändelsen med någon av våra transportörer. Om du fortfarande har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst.